Frequently Asked Questions

پرسش‌ و مقررات مربوط به سفارش

  • چگونه از کد پیگیری مرسوله خودم مطلع شوم؟

    برای مشاهده و دریافت کد پیگیری مرسولات خود به لینک زیر مراجعه کنید .

    پیگیری سفارشات

  • سفارش من کی ارسال می‌شود؟

    در حال حاضر سفارشات فقط در روز دوشنبه هر هفته ارسال خواهد شد 

  • آیا می‌توانم سفارشم را کنسل کنم؟

    دو نوع محصول داریم 

    1. سفارشات آماده تحویل : این نوع محصولات تا قیل از ارسال امکان انصراف از خرید وجود دارد.
    2. سفارشات ساخت محصول سفارشی : این نوع محصول چون فقط برای شما طراحی و ساخته شده است امکان انصراف وجود ندارد.

پرسش‌ و مقررات پرداخت و تسویه حساب

  • روش های تسویه حساب در سایت نساپ چگونه است؟

    در حال حاضر در نساپ از روش‌های زیر جهت تسویه حساب می‌شود

    1. کارت به کارت 
  • چگونه از واریز وجه سفارش شما رو مطلع کنم ؟

    بعد از واریز وجه تصویر فیش واریزی را توسط پیام رسان های ایتا یا واتساپ به شماره 09159048296 ارسال کنید.

  • به چه حسابی پول سفارش رو واریز کنم؟

    برای تسویه حساب سفارش خود به مجموع هزینه سفارش را به شماره کارت زیر به نام حمید شاهسون واریز کنید.

    5859471022497295

  • آیا امکان پرداخت در محل وجود دارد ؟

    فقط در شهر مشهد امکان پذیر است

پرسش‌و مقررات ارسال و مرجوعی کالا

  • چگونه سفارش من ارسال می‌شود؟

    ارسال سفارش در نساپ به روش های زیر امکان پذیر است 

    • ارسال با پست پیشتاز
    • ارسال با تیپاکس
    • پیک (فقط مشهد)
  • تا چند رور می‌توانم کالای خریداری شده را مرجوع کنم؟

    شما از زمان دریافت کالا 7 روز مهلت دارید تا کالای خریداری شده را مرجوع کنید. 

  • نحوه مرجوع کردن کالا به چه صورت است ؟

    قبل از برگشت کالا باید موضوع را با مدیر سایت و دلیل برگشت خود مطرح کنید ، پس از تائید و موافقت مدیر اقدام به مرجوع کردن کالا کنید. 

  • هزینه مرجوع کردن کالا با چه کسی است؟

    هزینه مرچوعی کالا بر عهده خریدار می‌باشد. 

پرسش‌و مقررات گارانتی و وارانتی

  • فرق بین وارانتی و گارانتی در چیست؟

    گارانتی یک تعهد از سوی فروشنده به خریدار است، درصورتی که محصول کیفیتی کمتر از میزان مشخص شده داشته باشد، تعمیر تعویض یا پس گرفته می‌شود. در طرف دیگر وارانتی یک ضمانت مکتوب است که عنوان می‌کند ویژگی‌های محصول حقیقی هستند و اگر اینگونه نباشند، محصول تعمیر یا جایگزین می‌شود. 

  • گارانتی مادام العمر جنس قطعه چیست ؟

    ما تضمین می‌کنیم جنس کالایی را که از طریق سایت نساپ خریده‌‌اید دقیقا همان جنس می‌باشد. اگر هر زمان شما متوجه شده‌اید که گفیه ما نادرست می‌باشد شما می‌توانید کالای خریداری شده را مرجوع کنید و تمام مبلغ پرداختی را دریافت کنید.

    بطور مثال : جنس شعله پخش کن چدن نساپ در هنگام خرید چدن اعلام می‌شود. اگر هر زمان متوجه شدید که جنس شعله پخش کن چدن اصل نمی‌باشید. می‌توانید تمام مبلغ پرداختی بابت کالا را پس بگیرید. 

  • چه چیزهایی باعث ابطال گارانتی می‌شود؟
    1.  از محصول خود برای مدت طولانی روی حرارت زیاد استفاده کنید 
    2. شستن محصول در ماشین ظرفشویی
    3.  تمیز کردن نامناسب 
    4. بی توجهی یا تغییر شکل محصول در اثر ضربه و سقوط
    5.  استفاده از ظروف فلزی بر روی هر سطح نچسب
    6.  استفاده از پدهای شستشو، سیم ظرفشویی، پاک کننده های ساینده یا سفید کننده